Balustrada opasująca peron, bariera peronowa

GC Metal

wysokiej jakości powłoka cynkowa i lakiernicza

skuteczna ochrona stali przed korozją
GC Metal

łatwy montaż

przy użyciu akcesoriów montażowych lub przystosowane do wbetonowania
GC Metal

estetyczny wygląd

wysoka staranność wykonania
GC Metal

zastosowanie

zabezpieczenie pasażerów oczekujących oraz pasażerów wysiadających z wagonów przed upadkiem z wysokości lub przebywaniem w strefie zakazanej i niebezpiecznej

Balustrada opasująca peron

Balustrada opasująca peron stanowi zabezpieczenie pasażerów oczekujących oraz pasażerów wysiadających z wagonów przed upadkiem z wysokości lub przebywaniem w strefie zakazanej i niebezpiecznej. Balustrada przebiega głównie po linii zewnętrznej peronu – zabetonowana poza nim, choć może być również zamontowana bezpośrednio do peronu na stopach. Wysokość balustrady peronowej to minimum 1100mm. Może mieć dowolne wypełnienie. Najczęściej występującym rozwiązaniem to postać pionowych rur lub prętów tzw. „szczeblinkowe”.



  • wysokość balustrady: 1100mm
  • rama: fi48,2mm lub fi60,3mm
  • wypełnienie dowolne (najczęściej szczeblinkowe)
  • montaż przez wbetonowanie lub na stopie
  • tworzenie ciągów balustrady stosując łączniki wewnątrz profili

 
 
Trwałość
Proces cynkowania stosowany przez GC METAL jest zgodny z europejską normą EN ISO 1461, która gwarantuje optymalną jakość. Powstała w procesie cynkowania powłoka jest odporna na wpływ wysokich i niskich temperatur oraz promieniowanie UV. Właściwości te zapewniają ochronę antykorozyjną powierzchni stalowych na wiele lat.

 
Sposób wykończenia
Produkty systemu peronowego marki GC Rail, malujemy w kolorze RAL 5010 lub 7016, jednak na życzenie Klienta możemy pomalować je w dowolnym kolorze z palety RAL.